niedziela, 14 maja 2017

Prezent od serca | Dzień Mamy z projektogram.pl


Lada moment będzie miało miejsce piękne i wyjątkowe święto... oczywiście mam na myśli Dzień Mamy (nie przepadam za określeniem Dzień Matki). Ten dzień to chwila, gdy chcemy podarować naszym mamom coś od serca, coś jedynego w swoim rodzaju, niepowtarzalnego. Wiadomo, że nie tylko w święto należy pamiętać o naszych mamach. Należy o nich pamiętać każdego dnia i okazywać im naszą miłość w najmniejszych gestach, słowach, czynach. Ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby właśnie w Dzień Mamy rozpieścić nasze mamy prezentem. Wielu z nas (dzieci) głowi się, co kupić na prezent. Na początku każdy ma ambitne plany, a jak przychodzi co do czego, to spora część osób wędruje do sklepu po kosmetyki, perfumy czy biżuterię. Mam lepszy pomysł! Dziś przedstawię Wam prezent idealny! Jak wiemy dla naszych mam, to właśnie my - dzieci - jesteśmy najważniejsi. I to właśnie my stanowimy najlepszy prezent. Dlatego warto sprawić mamie spersonalizowany upominek. Postawiłam na poduszkę z moimi zdjęciami, aby moja mama miała taką pamiątkę z okazji jej święta. Sądzę, że takie osobiste prezenty są idealnym pomysłem. Bardzo lubię kreatywne, nietuzinkowe prezenty, które są "nie do podrobienia". Kochani dlatego zachęcam Was do ruszenia główką i podarowania mamie czegoś WOW - czyli czegoś spersonalizowanego.

Swoją poduszkę zamówiłam na stronie projektogram.
Strona specjalizuje się w personalizowanych prezentach z wykorzystaniem zdjęć. Na stronie oprócz poduszek, możecie zaprojektować etui na telefon, 2 mini poduszki czy plakat. Oprócz tego możecie wywołać zdjęcia lub sprezentować mamie ramkę ze zdjęciami na ścianę - co kto lubi! Wszystko sami dowolnie projektujecie, ale o projektowaniu podarku i nie tylko zaraz będzie mowa...
Zapraszam na opis i oczywiście zdjęcia mojego prezentu dla mamy:)


https://www.projektogram.pl/?utm_source=Site&utm_medium=Blog&utm_name=link&utm_term=link&utm_content=nataliapfotografia&utm_campaign=bloger-nataliapfotografia



Poduszkę projektujecie na stronie projektogram.
Projektujecie to może za duże słowo, bo sprawa jest naprawdę łatwa, prosta i przyjemna!
Wchodzicie w projektora poduszki. Sami wybieracie do niej zdjęcia i ilość zdjęć, jaka ma się znaleźć na poduszce. Ja wybrałam 9 zdjęć, do wyboru jest jeszcze 16 i 25 zdjęć. Zdjęcia pobieracie z Waszego instagrama, facebooka czy z dysku komputera lub telefonu. Ja do swojej poduszki użyłam zdjęć zarówno z instagrama, facebooka jak i dysku komputera. Następnie rozmieściłam wedle upodobania zdjęcia oraz wybrałam kolor siatki (to znaczy: kolor odstępu między zdjęciami i kolor tyłu poduszki) - do wyboru są dwa: czarny albo ecru. Możecie także wybrać opcję bez siatki.
I tak powstała moja poduszka! Do poduszki możecie wykorzystać specjalne Hasła na Dzień Matki, które znajdziecie na stronie firmy. Ja skupiłam się tylko i wyłącznie na zdjęciach, bo one tak jak wskazuje nazwa mojego bloga, są najlepszym sposobem wyrazu naszych uczuć.

I takim oto sposobem zaprojektowaliśmy poduszkę! Teraz wystarczy tylko wybrać sposób płatności i dostawy. Czas realizacji poduszki to 3-7 dni. Moja poduszka została wykonana w ekspresowym tempie - w przeciągu 3 dni. Odpowiedzi na inne nurtujące Was pytania odnośnie produktów, zamawiania, przesyłki i innych kwestii znajdziecie na stronie.


Poduszka przychodzi do nas pięknie zapakowana. Firma dba o najmniejszy szczegół. Proste, minimalistyczne pudełko, a na nim naklejka z napisem "moments" - co oznacza momenty, co ściśle wiąże się z fotografią czyli uwiecznianiem ulotnych momentów, chwil życia. Pudełko bardzo ładnie się prezentuje - wystarczy je przewiązać wstążką i tak zapakowany prezent możemy wręczyć mamie.





 W pudełku znajduje się nasza poduszka owinięta w biały papier, co świetnie wygląda i dodatkowo wzbudza ciekawość obdarowanej osoby, bo wciąż dokładnie nie wie, co skrywa magiczne pudełko.
Na papierze przyklejono karteczkę z podziękowaniami od firmy i zachętą do podzielenia się zdjęciami zamówionego produktu.


Po odpakowaniu poduszki z papieru, nareszcie można się nacieszyć prezentem! Poduszka ma wymiary 37x37 cm. Jej rozmiar jest trafny - nie jest ani za duża ani za mała. Jest to pełnowymiarowy produkt - poduszka oraz poszewka.
Poduszka oczarowała mnie. Jakość i precyzja wykonania są zachwycające. Zdjęcia są ostre, czytelne. Większość zdjęć na mojej poduszce pochodzi z aparatu na telefonie i bałam się, czy aby na pewno będą dobrze się prezentować. Moje obawy nie były słuszne. Wszystko jest w jak najlepszym porządku. Poza tym podczas projektowania poduszki strona informuje nas o ewentualnej kiepskiej jakości zdjęcia i sugeruje, aby wybrać inne. Co więcej, zdjęcia mają swoje naturalne kolory. Ach, wyglądają obłędnie!


Wybrałam siatkę poduszki w kolorze ecru. Sądzę, że ten kolor jest typowo "babski" i idealnie komponuje się z wybranymi przeze mnie zdjęciami.




Jak już wspominałam, firma dba o każdy detal. Na poduszce znajduje się metka z logiem firmy.


A teraz opowiem Wam, jakie zdjęcia wybrałam i dlaczego. Postawiłam na zdjęcia z naszych wspólnych wyjazdów. Na poduszce widzicie zdjęcia z Turcji, Tajlandii, Londynu , Mediolanu i Warszawy. Wszystkie miejsca wiążą się z cudownie spędzonymi chwilami razem. Turcja to był wyjątkowy wyjazd, podczas, którego mogłyśmy podziwiać piękno Wąwozu Saklikent oraz wapiennych tarasów Pamukkale. Londyn to miasto, które darzymy szczególnym sentymentem. Musimy się tam pojawić chociaż raz do roku - czy to na kilkudniowy wypad, czy na jednodniowe zakupy. Mediolan to kolejne godne uwagi miasto, które miło wspominamy, ponieważ właśnie tam miałyśmy okazję uczestniczyć w Światowym Spotkaniu Rodzin z papieżem Benedyktem XVI.
Warszawa to kolejne miasto, które bardzo lubimy. Główne zdjęcie poduszki - moje z mamą - pochodzi z Warszawy i upamiętnia szalony prezent podarowany mojej mamie z okazji jej okrągłych urodzin. A Tajlandia to nasz najbardziej egzotyczny i niezapomniany wyjazd w życiu (jak do tej pory), który obfitował ciekawymi przygodami, o których wkrótce przeczytacie na blogu (mówiąc niedługo, mam na myśli wakacje, bo najpierw muszę uporać się z sesją na studiach:). A fotorelacje z wcześniej wymienionych podróży możecie zobaczyć tutaj: Turcja (tutaj) oraz Londyn (tutaj), Mediolan (tutaj)


Jak widzicie poduszka dla mojej Mamy uwiecznia nasze wspólnie spędzone chwile, które bardzo doceniam i mile wspominam. Mam nadzieję, że będzie ich więcej i więcej. A co się z tym wiąże jeszcze więcej zdjęć do wykonania personalizowanych prezentów.

Tak oto prezentuje się mój prezent na Dzień Mamy. Pewnie jeszcze dorzucę do niego kwiatki i życzenia od serca. Jestem bardzo zadowolona jakością prezentu, wykonaniem, czasem realizacji oraz wysyłki. Kochani, Wy też możecie podarować Waszym mamom taki oto podarunek. Wystarczy, że wgracie na stronie projektogram zdjęcia do poduszki. To prosty i łatwy sposób na zaskoczenie mamy wyjątkowym upominkiem.  Wasze Mamy z pewnością będą zachwycone i wzruszone. Tak więc, do dzieła moi mili. Do Dnia Matki, jeszcze troszkę Wam czasu zostało, dlatego nie marnujcie ani chwili i bierzcie się do dzieła:)


https://www.projektogram.pl/?utm_source=Site&utm_medium=Blog&utm_name=link&utm_term=link&utm_content=nataliapfotografia&utm_campaign=bloger-nataliapfotografia



A Wy co dajecie swojej mamie na Dzień Matki? Lubicie spersonalizowane prezenty?
Koniecznie pochwalcie się, co podarujecie Waszym mamom i piszcie, co sądzicie o moim pomyśle.

Do zobaczenia wkrótce!

33 komentarze:

  1. O raju, jak pomysłowo! :) Miłej niedzieli Kochana! x

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW idealny prezent na dzień matki :D!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny prezent właśnie się muszę zastanowić co jej kupić :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki świetny pomysł na prezent, a to jak to jest zapakowane to jest po prostu super, bardzo mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolę zrobić coś samodzielnie, ale Twoja propozycja też jest fajna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda na całkiem dobrze wykonana i estetyczna wielki plus za opakowanie... Chyba przejrzeć ofertę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na prezent nawet dla samego siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia na poduszce jest super i również uważam ze żadne napisy juz tu nie są potrzebne ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba taki prezent , chyba sobie samej sprawie hihih :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł prze genialny :D Super! Wygląda niesamowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. taka poducha to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł i śliczne zdjęcia . Na pewno jej się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny pomysl! chyba podkradne, haha :D

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. To ja taka poproszę Z wielką chęcią przygarnę taką podusię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo trafi w Twoje ręce Mamo :)

      Usuń
  16. O kurczę! Świetna propozycja! ;) Co prawda moja mama uwielbia własnoręcznie zrobione prezenty, ale ten na pewno by jej się spodobał. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super taki prezent *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna! Bardzo lubie oryginalne pomysły na prezent. Sama takie robie i lubię dostawać ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam takie prezenty .
    Sama od wielu lat z każdego wyjazdu robie sobie fotoksiązki. W prezencie dla rodziny i bliskich fotoksiązki na rocznice slubu, kolejne urodziny. Prezy okazji świat obdarowuje ich fotokalendarzami. Robiłam tez córki foto kubek do latte ( z tego co wiem to go uwielbia ;-) ) Lubie tak np. siedząc aktualnie w pracy patrzeć na mój kalendarz z ulubionymi zdjęciami ( najczęściej mojej córki).
    Poduszka szalenie mi się podoba i kto wie czy takiej nie zamówię komuś na prezent .
    Wszystko pięknie opisałaś i pokazałas na cudnych fotkach.
    Zapewne każda mama chciała by dostać taki piękny prezent ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Taka poduszka to naprawdę fajny prezent przypominający o mile spędzonych chwilach <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. To przepiękny prezent na dzień Mamy <3

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo jaki słodki prezent. Zdjęcia są naprawdę świetnie wykonane <3 Widać, że bardzo się przykladasz do pisania postów :) A mogłabyś napisać mi z jakiego maila ta firma do ciebie napisała? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Idealny prezent! Aż sama chyba zamówię takie coś dla swojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny prezent !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł na dzień mamy :D Ja jeszcze się zastanawiam nad prezentem.

    Zapraszam do mnie,
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł!
    Ja jestem w trakcie kompletowania prezentu dla mamy. :)
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    http://windowofmfashion.blogspot.com/2017/05/23-pomysy-na-dzien-mamy.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger