niedziela, 9 kwietnia 2017

Czerwony tramwaj |

 Już! Już za tydzień Wielkanoc. A przed nią 3 piękne dni - Triduum. Mam nadzieję, że przeżyję je jak najlepiej. I w końcu odrobinę odpocznę, bo ostatnio nie wiem, w co ręce włożyć. Ostatnio czas mija mi w oka mgnieniu, jak już Wam ostatnio wielokrotnie wspominałam. W ten weekend dużo się działo. Byłam w Orzechowie - nad morzem i miałam przyjemność wykonać ciążową sesję zdjęciową! Ach miło było sobie przypomnieć, jak cudownie jest robić komuś zdjęcia. To genialne uczucie upamiętniać ważne momenty życia innych ludzi. Chciałabym do tego wrócić tak na stałe. Dlatego serdecznie zapraszam na sesje zdjęciowe osoby z moich okolic - osoby z mojego rodzinnego miasta i okolic, a także z Trójmiasta. Więcej informacji o sesji znajdziecie na moim fanpage na facebooku: Natalia Piatczyc Fotografia Poza zdjęciami ciążowymi w Orzechowie zrobiłyśmy razem z moją mamą zdjęcia na bloga, które wkrótce zobaczycie. W Orzechowie jest pięknie, mimo pochmurnej pogody. Lubię klimat tego miejsca, las, morze, klif i kłody. Ach z chęcią bywałabym tam częściej, gdyby czas mi na to pozwolił. Kochani dziś przychodzę z wpisem bez refleksji. Pokażę Wam siebie w niecodziennej wersji - w sukience! Jak będzie  cieplej, mam nadzieję, że będę częściej wskakiwać w sukienki. Ale tak czy siak, nawet jeśli pogoda za szybko się nie poprawi to i tak na blogu pojawią się stylizacje z sukienkami - wyczekujcie:)

sukienka - rosegal | kolczyki - rosegal



 

 



 
sukienka - rosegal | kolczyki - rosegal | botki - bonprix | ramoneska - gamiss

Dziś sukienka w roli głównej. Ma motyw róż, który ostatnio jest hitem. Sukienka jest bardzo dobrze wykonana. Bardzo dobrze leży materiały są genialnej jakości. Nie mam do niej żadnych zarzutów. Moim zdaniem idealnie nada się na Święta Wielkanocne. Być może pójdę w niej na rodzinne świętowanie, kto wie. Preferuje wiosną noszenie jasnych barw, ale ta sukienka jest taka piękna, że mogę jej wybaczyć ciemne kolory. Do sukienki dobrałam ciężkie botki, ramoneskę, czarne rajstopy. Na uszach widzicie delikatne kolczyki serduszka i stylizacja gotowa. Sama sukienka jest bardzo strojna, ma w sobie dużo detali, więc nie potrzeba już nam żadnych dodatków. No może poza torebką, ja tu widzę taką małą, czarna torebusię, ale jeszcze nie mam takiej w posiadaniu, a to wielki błąd :D.
Sukienkę oraz kolczyki znajdziecie na rosegal. Rzeczy są świetne, w niskiej cenie, więc zaglądajcie na stronę i a nuż, widelec przykupicie sobie coś nowego na wiosnę. A jak wiadomo my babeczki zawsze musimy coś kupić, nawet jeśli nie ma takiej wyraźnej potrzeby.

Kochani czytelnicy mam dla Was propozycje nie do odrzucenia - zadawajcie mi pytania w komentarzach lub na moim asku: natalowka. Z chęcią stworzę taki post q&a. Może chcielibyście mnie lepiej poznać, a ja z chęcia rozwieje Wasze wątpliwości czy po prostu napiszę posty inny niż zazwyczaj!

Fotografia sposobem wyrazu

35 komentarzy:

  1. Good pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Aj cudownie Kochana wyglądasz! Piękne zdjęcia, a stylizacja bardzo efektowna. Sukienka urzekła mnie!
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka jest fantastyczna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna ta sukienka :) stronka na fb polubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna sukienka! Wyglądasz w niej obłędnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka, świetna jak i cała stylizacja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest piękna *.*
    Również uwielbiam robić zdjęcia, kiedyś też wykonywałam sesję ciążową! Wspaniałe uczucie :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta sukienka jest przepiękna! <3 Tramwaj bardzo wpasował się w sesję :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja właśnie poszukuję jakiejś ladnej sukienki na święta wielkanocne i nic nie mogę znaleźć :/ Twoja jest przepiękna- trzeba przyznać, że robi wrażenie WOW! :)
    bardzo podoba mi się to wykonczenie przy dekolcie :)

    Aaaa o morzu marzę ajćććć <3

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna jest ta sukienka:)
    http://www.theellenextdoor.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiekna sukienka. Obserwuje http://recenzje-kosmetyczneuli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wierzę, ze czas do Świąt tak szybko przeleciał :D jeszcze osttanio wyczekiwałam pierwszej gwiazdki na niebie :)
    a co do zdjęc - cudowna sukienka! :)
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej prze słodka sukienka, taki rock ? Do twarzy ci w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ślicznie wyglądasz w tej sukience ;)
    Cudna stylizacja, pasuje Ci taki styl :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Z każdym postem jest coraz piękniejsza! :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie bardzo lubię takie sukienki, ale ta jest naprawdę wspaniała. Genialnie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna sukienka i miejsce dobrane rewelacyjne <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka jest obłędna! Szczególnie jej górna część :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam twoje posty!

    https://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta sukienka jest bardzo ciekawa. Miejsce do zdjęć cudowne!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna stylizacja :)
    Świetna sukienka! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna ta sukienka, bardzo oryginalna i świetnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia, czerwony tramwaj tworzy piękne tło. Śliczna sukienka. Cały zestaw mi się podoba! Obserwuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne, klimatyczne zdjęcia. :)
    Co do świąt - również mam nadzieję, że przygotowania do Wielkiej Nocy w pełni wykorzystam. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale świetnie wyglądasz, sukienka jest niezwykle oryginalna

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia, wspaniale wyglądasz w tej stylizacji :). Co do świąt, to ja także wiążę nadzieję z wypoczynkiem. Mam tak samo, ciągle coś na głowie i nie wiadomo, w co ręce włożyć :).
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialna stylizacja! Wszystko jest idealnie połączone!

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger